systebloggen

Alla inlägg under februari 2013

Av systebloggen - 27 februari 2013 22:20

Hej!
Tänkte göra ett litet kvällsinlägg innan jag ska sova. Idag har jag varit med Alma o vi har fotat o dansat lite. Jag var med henne när hon slingade sitt hår (blev jättebra) så det var kul!
Ni får oxå hemskt gärna följa oss på Instagram:
Idadahlin
JosefiineVintervik
Ha det gött!
Kram<3

Av systebloggen - 26 februari 2013 16:32

Tjatja bloggen!
Jo idag har det bara varit en helt normal dag för mig. Lite idrott,musik,so m.m Jag tänkte bli lite mer social på bloggen och göra videoinlägg :D
Men nu måste jag gå tyvärr...
Ha det gött!
Kram<3

Av systebloggen - 23 februari 2013 22:05

      


Vi bjuder på några bilder från idag ;)

Av systebloggen - 16 februari 2013 21:24

Hejhej! Någon som är sugen på ett videoinlägg? Kommer göra de nu i såfall. Kommentara om ni vill de eller hör av er på Kik:

Abcjojjan

ida_9903

Bye!   

Av systebloggen - 10 februari 2013 21:21

Nu var de ett tag sen vi bloggade här.. Kan bro på skolan, familjen, nära o kära eller vänner.. Under sportlovet så kommer vi lägga upp en eller flera videos på "oss" om vilka vi är o lite sånt. Så nu vill vi att ni kommentera om ni vill att vi ska göra de!!! Vi vill oxå kunna fixa en frågestund men då behöver vi frågor.. Ni kan skicka frågorna till våra kik:
ida_9903
Abcjojjan

Ni får ha de bäst under sportlovet o läs gärna min blogg www.lovebyida.bloggplatsen.se

Tack för mej!/ Ida

Av systebloggen - 3 februari 2013 12:29

Om sagt har vi varit grymt dåliga på att skriva inlägg men de finns faktiskt en förklaring.. Vi har haft grymt mkt med prov o läxor o så tar familjen över en hel del oxå.. Så förlåt..:(
Jag har oxå haft en del att göra med min egna blogg lovebyida.bloggplatsen.se som ni gärna får kika in på !:)
Annars har de väl inte hänt så mkt.. Nu ska jag snart iväg o spela innebandy match ! Får se hur de går..
Vi hörs se o ni får ha de gött !
Puss & kram !:*

Presentation


Hej! Hoppas ni kommer trivas med oss här inne! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards