systebloggen

Alla inlägg under januari 2013

Av systebloggen - 31 januari 2013 21:18

Hejhej!
Har inte varit så social på sistone massa läxor o prov...
Men tänkte göra ett inlägg. Jag vill först tacka alla som dagligen följer våran blogg, ni gör det så roligare att skriva!
Tänkte lägga upp en DagensOutfit imorron innan skolan om det blir bra?!
Har nyss kommit hem från en kompis vi har verkligen haft grymt kul! Vi va med två andra oxå.
Men hoppas att detta duger sålänge så hörs vi!
Ha det gött!
Kram<3

Av systebloggen - 26 januari 2013 18:34

Hejhej! Lördag idag då  Har tyvärr gått o blivit små sjuk men men.. Idag har jag tränat en del o lite sånt. Myser till de lite så här på kvällen med ljus o godis o lite sånt, känner att jag varit ganska så dålig med att lägga ut bilder här på bloggen.. har oxå funderat på at starta en egen blogg (delar ju denna med min undebara syssling) ni får gärna kommentera eller skicka mail ller sms, ni kan även höra av er om bättringar på denna blogg oxå.


Om denna blogg: idadahlin@hotmail.com, jozzan20001@hotmail.com

 

Om NY blogg: mail: idadahlin@hotmail.com eller 0709111437


Ha en fortsatt mysig lördag och hör gärna av er ! kram  

 

 

Av systebloggen - 25 januari 2013 21:02

Vi vill be om ursäkt för en sjukt dålig uppdatering på sista tiden..Hoppas ni förlåter oss.. Vi kommer bättra oss och JAG kommer från och med idag göra minst ett inlägg om dagen, vi vet ju att ni vill att vi ska skriva om mode o "Look of today" men jag känner att de kan bli lite svårt för att jag inte är så uppdaterad på den fronten.. Vi vill gärna att ni kommer med förslag på vad vi kan skriva mer om :)Tack på förhand // Ida

Av systebloggen - 24 januari 2013 18:07

Mm nu ska jag äta pizza muuums!

Idag har det varit vanlig skoldag förutom att jag har haft prov, är ganska nöjd faktiskt jag tror det gick bra.
I Engelskan har vi börjat nytt kapitel som handlar om Elvis Presley min pappa ällskar honom o är lite som en Elvis nörd.
Haha tänkte läska er med lite pizza bild
Ha det gött!
Kram<3

Av systebloggen - 23 januari 2013 18:44

Jo nu är det såhär att min mobil var "spårlöst" försvunnen, visste inte vart den var!
Jag letade på morgonen innan skolan. men hann inte för vi skulle åka så jag sket i den. Men iallafall så när jag kom hem så letade jag överallt på alla ställen jag varit på på morgonen. Sen kom mamma hem o vi letade som galningar o vi trode pappa hade gömt den...
Sen kom pappa hem o han svor på att han inte hade tagit den!
Sen letade vi överallt o då kom orden ur mamma,
"Den är inte i morgonrocken?"
Då for jag raka vägen till garderoben o tadaa där var den :D
Hoppas ni har orkat läsa för detta är ganska kul, jag har redan tappat bort mobilen två gånger sen jag fick den i somras
Ha det gött!
Kram<3

Av systebloggen - 22 januari 2013 16:05

Hejsan!

Jo idag har der bara varit en vanlig dag med skola.
Men jag vet inte varför men jag blev sååå sugen på pizza helt seriös!
Glass också faktiskt.

Längtar tills imon då jag får träffa min babe:*
Ha det gött!
Kram

Av systebloggen - 21 januari 2013 16:07

Tröja: Stickad från Kappahl 149kr
Mjukis: Ullared från märket skill 199kr
Linne: Från märket skill Kappahl 149kr

Youtube nästa gång då ;D
Ha det gött!
Kram<3

Av systebloggen - 20 januari 2013 20:37

Tjabba ! Idag har jag kollat på mina tjejor när dom spelat match (innebady) stolt bakom datan !   

 

Ehm.. vad kan man skriva..? Jo imon kommer en "Look Of Today"  så ni vet..

 

Ni får gärna ställa frågor i "frågerutan" tänkte att vi skulle har frågestunder varje fredag..

 

Jahopp.. skolan imon då, TAGGA !! NOT !! Usch hatar skolan..   

 

Kanske blir ett natt inlägg, vi får se..

 

Aja hejdå !   

 

 

Presentation


Hej! Hoppas ni kommer trivas med oss här inne! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards